Livet är inte alltid lätt

Imorgon får vi se vad som händer just nu vill jag bara försvinna under marken ett tag och komma tillbaka om några månader! orkar inte längre, jag som hade bestämmt att 2011 skulle bli de bästa året! 2010 har vart de värsta någonsin har hänt bara massa jobbiga grejer med vänner familjen skolan aallt!
aja de börjar sämst iallafall, jag är stark, jag klarar det här. Är bara så ledsen att de finns så falska människor man tror att dom är riktigt bra vänner men med tiden inser man att det inte är något att ha! bäst att hålla allt innom sig själv! även om det är jobbigt så är de nog bäst! Ska troligen träffa Linnea B imorgon vi ska kasnke ut får se va jag är på för humör!



Man kan verkligen bara lite på sig själv! så otryckt

Kommentarer
Postat av: mikkis

men gud, vad hander igentligen pa varmdo?

caroline och du snackar om falska vanner, whats up ?

2011-01-02 @ 10:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0