Söndaaag, blääää

Hejsan!

Idag vaknade jag av mig själv klockan 10, helt sjukt! gick in till mamma kollade lite tv, duschade åt frukost fixade mig ett tag sen körde mamma mig till Nacka forum där jag mötte upp älskade Anna!
Vi va där ett tag sen gick vi till Nackabollhall, för att kolla när vårt lag hade match, dom vann!

Efter det åkte jag Anna och Linnea in till stan, kollade runt lite åt lunch, åkte sedan tillbaka till Nacka för att kolla på deras andra match som började kvart i 5, den vann dom också så klart! med 10 mål! helt underbara..
Steg 5 nästa då! Grattis till er tjejer, dee är ni värda!

Mamma kom och hämtade mig efter matchen, åt middag med hela familjen sen solsidan!
Hoppade in i duschen och nu är jag helt färdig för sängen!


Imorgon är det skola! jippi jaja.. Jag ska plugga så mycket jag bara kan efter som jag har, musik, bild och 2 spanska prov innan jag åker till thailand så ja pluggpluggplugg, skulle också försöka klämma in en fika med Yanelle men får se hur det blir eftersom jag har match imorgon också, i Gubbängen! åh stressstress

Jaja men vi hörs! Loooove


Duärfinminvän





Gläääääädje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0