sjunnnnnnnnnng med

Jag vakna klockan 5
Såg solen gå ner igen
Och jag har inga minnen från igår
Eller hur jag tog mig hem

Hey, Jag har fuckat upp igen, Jag har ingen kontroll
Men Hey! Det e OK att spåra ur å rensa huvet på moln
Dom ringde från mitt skivbolag
Dom undra var jag var idag
Jag hade en intervju kl 2 och en deadline av nåt slag


Ok det är alltid likadan, samma gamla visa när jag går ut
-Flyger högt men jag landar så dåligt
Däckar i glädje, svävar på moln
Har bestämt mig för gott, måste bort härifrån
För jag vaknar med ångest, vaknar med smärta
Blandade känslor, tyngd i mitt hjärta
Nått måste gått fel, fick spel
Ringde lite folk sa vi syns aldrig mer
-varför då? varför sa jag det så så
Minnen kommer tillbaks men fragmenten e små
Jag känner mig blå kryper ner under täcket
Fan vad jag snacka, fan vad jag läckte
-alla känslor jag gått och burit på
Har sagt vad jag tyckt men det är fult ändå
För nu kommer det fram med en flaska i hand
-FAKKA UPP det är mitt andra namn

Hey, Jag har fuckat upp igen, Jag har ingen kontroll
Men Hey! Det e OK att spåra ur å rensa huvet på moln

Ok det är alltid likadan, samma gamla visa när jag går ut
Försöker spela tuff men e långt ifrån tålig
Skiter i vad och jag skiter i krav
Nu e det du och jag och du gör min dag
För ikväll e vi kungar som jag som Ison sa
Spelar ingen roll för jag e nice idag
Bara bondar med folk i min närhet, blicken e ärlig,
-Jag Bjuder på kärlek
Från en till en jag snubblar runt igen
Och jag struntar allt, för det e en ny dag sen
Klockan e fem och jag vägrar gå hem nu,
Vet du vad? Låt oss fucka upp igen nu men


Hey, Jag har fuckat upp igen, Jag har ingen kontroll
Men Hey! Det e OK att spåra ur å rensa huvet på moln

Borde veta bättre, borde lugna ner mig
Ta en taxi hem
Borde dricka vatten, borde gå o lägga mig
Men kanske inte riktigt....än

Ok det är alltid likadan, samma gamla visa när jag går ut
-spårar ur så hela haket blir ett dårhus
Går lös på min twitter så någon blir bitter
Faakar upp--det e så svårt att va nykter

Hey, Jag har fuckat upp igen, Jag har ingen kontroll
Men Hey! Det e OK att spåra ur å rensa huvet på moln

Kommentarer
Postat av: Mayo

Älskar bloggen! Så underhållande! :) Kolla min ? :)

2011-02-21 @ 19:21:59
URL: http://witchorbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0