Min ängel!

För prick ett år sen på sportlovet började jag och sabina umgås "på riktigt", vi va bra vänner innan det men det hände något det lovet. hahah, en sak som hände kan jag tyvärr inte skriva för då skulle jag skämma ut mig mer än vad jag redan gjorde, sabina vet nog vad jag menar. men iaf den veckan var såå kul och det hände bara massa konstiga saker..
sen den veckan har jag fått så himla fina minnen med en av jordens finaste flickor.
åkt polisbil, fått skäll av polis, fått gratis biljetter till en derby match, trillat på småbarn, blivit anklagade för stöld i Finland, kastat frisbey i Kungsträdgården, åkt fel med tunnelbana typ 57 gånger, lagat mat som luktat gott eller? jag skulle kunna skriva en bok men alla våra minnen, det är sjukt!
Jag kommer alltid att älska dig syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0