Frågor del 1, kommer mer sen!

Bästavännen?

Anna Engstam

Är du hel svensk?

nej det är jag inte, pappa kommer från Rumäninen! Niklas rättade, sorry
Vart köper du helst din kläder?

Hm, Zara, Nk, Mq mm

Hur många syskon har du?
har aldrig förstått det!


Jag har 3 stycken, fast bara en hel och det är min storebror Sebastian, sen har jag 2 storesystrar på mammas sida!


Vilken är din naturliga hårfärg?

Blond

Solar du ofta? du är alltid så brun

Haha nja inte så ofta längre

Du är skit fin!

Å tack så mycket!
 
Vart gjorde du din tatureing?
 
I Årsta

Gjorde din tatuering ont?

Ja, jävligt!

Hur mycket kostade den?

Hm jag vetinte riktigt, va inte med å betalade den


Kommentarer
Postat av: A

vfr så helt fucking galet snygg asså ?

2011-02-15 @ 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0