Förlåt

Hej, förlåt har verkligen inte orkat tänka på blóggen!

I fredags hade jag träning sen va de middag och bio med Anna :) åkte hem till henne, jag somnade rätt fort!
Jo vi gick upp vid 8, hemskt! för att hon hade match i Sköndal!
jag följde med hann dock inte swe matchen men åkte sedan där ifrån till stan då jag mötte upp Sebatian och Sabina!
Sebastian skulle klippa sig och vi skulle shoppa lite!
Jaja efetr det åkte vi hem, jag fixade mig för att gå ut, var jätte taggad men hela kvälälen failade! så va bara hemma!

I söndags åkte jag in till stan med Linnea jag mötte upp henne 11 i slussen! sjukt att jag kom upp...
vi kollade lite jag sökte några jobb och så, sen åkte vi hem till mig, sen vidare till cenrum för att kolla match!

Linnea sov sedan hos mig!

I går va de skolan jag hoppade upp eftersom Linnea väckte mig!
Fixade mig snabbt sen skolan! slutade rätt tidigt så åkte in till Skuru skola mötte upp Hanna, Fanny och Anna!
Jag skulle lämna några cv sen bara hem!

Jaja idag har varit en hemsk dag hade första nationella i svenska också gjorde allt bara värre, men det gick helt okej! :) ska på träning ikväll också sen kasnke Jennifer sover här, men vi hörs senare!

Vet att ni saknat mig! :)




En bild från igår


Kommentarer
Postat av: miss

jotack, visst har jag saknat dig babe!

2011-02-08 @ 20:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0