dricker cola , looove

Jarra, nu vet jag faktiskt inte vad jag gör om jag ska vara ärligt!

Ah jag ska väll försöka stänga av datan tidigt idag, säger bara lycka till, hehe
Imorgon är de skola jippi :) jaj men vafan det är ju freeedag så otroligt skönt, bara 2 veckor kvar sen åker jag till Thailand med min underbara familj!

imorgon tror jag att jag ska skippa träninge, för att vi ska äta middag efter och känner inte för att ha massa snack inför sm i helgen, eftersom jag ändå inte ska spela! Så jag ska nog till gymmet direkt efter skolan, så duktig som jag är, jag ska kolla om det är ett tidigt pass, annars ska jag löpa 40-50 sen kör jag mage, rumpa och ben! yees...




Innan träningen idag, blääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0