Äntligen fredag!

hejsötnosar!

Igår va en riktigt toppen dag verkligen! kom faktiskt upp duschade tog på mig myskläder, fixade ihop alla saker så körde pappa mig till skolan! va där vid kvar i 6, bussen tog ganska lång tid, men när vi väl va där , aa det gick åt heleveta ska jag säga, det gjorde ont i fötterna, jag ramlade hela tiden och det tog 10 minuter för mig att komma upp! det va hemsk ville bara hem! men Felicia försökte hjälpte mig, men de gick verkligen inte, första åket skrev jag hade stavarna rakt ut och åkte störtlopp till jag stannade, eftersom jag inte kunde svänga eller bromsa! hahha, sen lurade hon upp mig i sitliften för vi skulle äta högst upp! så jag va ju tvungen att åka upp men hon sa att det fanns en grönbacke ner! men nej fanns bara röd och svart! såja min lärare va tuvngen att hjälpa mig ner för den svarta så jag kunde komma till maten! fick gå ner den störta delen av backen! riktigt pinsamt!
Menmen de tog kanske 1 timme att komma ner för den backen men efter det, kunde jag iafall åka hyfstat bara att jag inte kunde stanna men ja! jag körde blåa röda och svart! duktig för att vara första gången!

Ramlade hela tiden, tillåmed i liften de va riktigt pinsamt! idag har jag sån träningverk i låren, höhö emn jag måste upp igen! nått jag verkligen gillade, hade kasnke en döld talang! hehe

Jaja idag va skolan hemsk, haft ont i huvet hela dagen! äntligen hemma nyduscha å fräsch ikväll vet jag inte riktigt vad som händer får se!  men vi hörs pussssssssssss

Mer bilder kommer när jag fått dom






Jag va rött död påväg hem! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0