Pussssssssss o goooodnattt

Hej bloggen!
Idag va skolan väldigt lång gick från 8 till 4, hemskt.
Men imorgon blir det bättre 10 till 12.

Idag efter skolan åkte jag hem med Elin, Jens, Martin och Besse.
Kom hem la mig i soffan mådde jätte dåligt.
Anna kom nästan direkt, vi låg och snackad ett tag sen började vi
med maten. Jag Anna och Sebastian åt, sen gick vi upp och la oss
ett tag innan träningen.
Usch träningen var hemsk, jag orkade verkligen inte någonting.

Men kom nyss hem har precis duschat o så.
Och har lite ångest över vad jag ska ha på mig.
Antingen kläning och hunter  stövlar eller jeans shorts och en söt
blus, panik! Imorgon slutar jag ju tidigt så då ska jag till John Bauer och
hälsa på mitt hjärta! Ska bli kul faktiskt!

Men nu ska jag bara lägga mig och sätta på en film har jätte ont i huvet.
Men vi hörs senare eller imorgon mina gullungar.

Kärlek till dom bästa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0