Katrineholm, tränigsläger

Igår skulle jag åka på träningläger i Katrineholm, kände mig inte så jätte bra men tänkte att det säkert går över, så efter skolan åkte jag hem, sen åkte jag  direkt med Sebastian till Thailen för att köpa hem mat. Åt snabbt sen körde mamma mig till Nacka, där bussen skulle gå ifrån. Jag somnade direkt på bussen.
Vaknar och allt har blivit mycket värre kan inte prata äta eller nått, det var hemskt. Så jag äter alvdedon hela kvällen, gråter aa usch så jag åkert till Akuten med min tränare men dom sa tt det var bäst att jag åkte upp till Stockholm men jag orkade verkligen inte åka. Så jag sov kvar, så jag och Anna gick sova själva i ett rum. Rätt skönt faktiskt. Men imorse gixk vi upp vid halv 9 åt frukost sen la vi oss ett tag, Anna gick och tränade vid halv 10, men jag fortsate sova till 12. Men vid 3 åkte jag med min tränare upp till Stockholm igen.
När jag kom la jag mig dirkt och sov i ett par timmar sen åt jag och nu har jag precis duchat och tagit en alvedon och ligger i sängen, så skönt.
Ja här sov vi inatt, hah, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0