Gamla Stan imorgon med klassen, Stelt!

Hello!
Jag skrev ett inlägg som tydligen inte har sparats, irriterande.
Men ja Sebastian körde mig till Nacka där jag skulle möta upp
mamma för att jag behövde lite små saker, jag åkte i mjukisdress
såg hemsk ut men fick iallafall med mig lite små saker, som ett
skärp, en nässisär, en ring och två hår roser.
Kom hem la mig i sängen åt och bara tog det lugnt.
Och nu har jag precis duschat, rakat benen, haft hårinpacking.
Så skönt. Nu ska jag bara smörja in mig sen lägga mig i en nybäddad
säng. Underbart!

Imorgon börjar jag klockan 10, vi ska vara i Gamlastan o göra nått.
Så slutar vi vid 12 eller nått, då jag och Elin ska till Jensen Södra.
Ska se om Felicia och Alva kanske vill följa med också! :)

Men nu ska jag lägga mig, så hörs vi lite senare!


Pussss



Kolla mig i ögonen och säg sanningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0