Dålig uppdatering. Sorry ska bli bättre

Hej. Förlåt för sämst uppdatering. Men varit i skolan sen hem sovit sen ut.
Men nu kan ja berätta va som hänt de senaste dagarna.

A jag minns helt ärligt inte riktigt va jag gjort och vilka dagar det varit men Linnea B sov i allafall här när de nu va och vi va ute på grisslinge med en hel del folk. Va riktigt mycigt faktiskt. efter det åkte vi hem till Majo där vi bara satt och pratatde och tog det lugnt. Körde hem oss vid halv 2. Då vi tog natt macka me oboy. Dagen där på åkte vi till Nacka. Jag fick med mig ett par jeans och glassögon. Hon ett par glassögon.
Mamma körde hem mig. A minns inte vilken da det var kan vart i onsdags. Kom hem fixade mig för utgång. Mötte upp Amanda och halv Värmdö i centrum för att åka till Ingarö på fest. Var roligt. Kom hem soov efter en kaoosad kväll. Så igår åkte jag till skolan så duktig som jag var. Åkte till mcdonald med Marcus och John. mätte upp massa folk där. Sen mötte jag upp Jennifer på bussen. För att åka in till satn . Maija kom även senare.
När jag kom hem fixade jag middag till mig och Sebastian. Gottt.
Sen ringer Jennifer och tvingar med mig till Boda. Långt som fan. men mysigt var det iallafall.
Kom hem vid halv 2 då jag somnade riktigt fort. Och nu mår jag toppen väntar på att min älskade Anni ska komma :) Och ikväll blir det en liten middag ocg mys med mina tjejer. Hehe

Lite bilder från dagarna..



Mysigt


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du kunna svara i ett inlägg vart du har köpt din pälsväst? :) sjukt snygg! och du med för den delen.

2011-04-22 @ 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0