Då de alltid var vi.

Vem på denna jord kan man lita på, finns det någon äkta?
Du och jag, så var det bara. Vi två föralltid de va så vi lovade varann. Och det var så det skulle vara.
Och jag litade på dig upp till 1000. Vi gick igenom så mycket tillsammans. Vi hade samma problem. Dig va den ända jag kunde prata med, för du var den ända som förstod eftersom du var med om samma sak. Vi va så otroligt starka tillsammans, trodde verkligen på oss. Trodde inget skulle kunna förstöra det vi hade, jag trodde verkligen inte det. Och jag trodde du va en äkta vän. Så lurad man kan bli. Nu i efter hand känns det som om du bara behövde någon vid din sida. Att du va svag och hade det jobbig. Märkte att jag alltid fanns där för dig. Och de gjorde jag verkligen. I alla lägen. Och du fanns där för mig i alla lägen. Det kan jag inte komma ifrån. Men nu jag vet inte vad som hänt. Du har slutat höra av dig helt. Jag kände att du drog dig undan, började umgås med andra. Och bara lämnade mig där själv.Inte mening, det vet jag. Du började ungås med mina nära vänner. Och jag stod där själv. Men jag kände att det va dax att ta tag i det vi hade. för jag ville verkligen inte förlora dig. Så jag skrev ett lång sms, precis som jag kände. Hur allt låg till och att jag verkligen inte ville forlora dig. Jag fick inget svar på flera dagar. jag väntade och väntade. Sen efter ett tag fick ja ett svar. Världen finaste svar. Att du haft det jobbigt och bara inte orkat. och jag förstår dig, vet exakt hur det är. Man vill bara vara själv. Glömmer bort sina vänner ett tag. Inte meningen men det blir bara så. Men när jag fick ditt svar trodde jag verkligen  att allt skulle vända. Ingeniting har hänt och det har var mer än, en månad sen. Känns som jag ska ge upp. Känns som det är det bästa. Och så mycket du vet om mig som ingen annan vet, ingen annan. Ja men jag vill bara att du ska veta att jag saknar dig något så enormt. Men hur många gånger jag än säger det till dig, verkar du inte förstå, så ja ger upp nu. Men jag kommer alltid att vara din. Det vet du. Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0