shooo

såja nu har jag duschat å rakat benen, känner mig jätte fresh.
jag fick för mig att byta min navelpiecing jag vet inte om den läkt helt men haft den ganska länge så jag testade och jag har haft naveln piercing förut som jag tog när jag va tretton -.- sen tog jag ut den och så tog jag om i ärret oj jävlar va ont de gjorde att trycka igen den, men nu är den igenom och det ser mycket bättre ut :) snart ska jag börja fixa mig också men tänkte berätta om igår först!
Igår efter skolan träffade jag Hanna Östberg mysmys vi va mest hemma hos mig innan träningen som började vid 5, träningen slutade halv 8 efter det körde jennifers mamma hem mig anna och jennifer till anna för att vi skulle ha tjejmiddag och fixa oss för utgång, men kvällen blev misslyckad, jag hade verkligen jätte trevligt igår tack tjejer! men sen tog vi bussen till Gustavsberg vid 11, aa sen så behöver vi inte ta med.. men tjejerna skulle sova här så vi åkte hit efter många om och men ;) haha vi gick in till min bror och kollade film med honom hah eller jennifer å han kollade menadans jag å anna sov (a) jag hör av mig nör jag har fixat mig och så!
kissies <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0