WOOOHO TAGGA INFÖR HELGEN!

tjaa...
skolan gick rätt fort idag när jag kom hem började jag skriva på min no uppsats, jag är riktigt stolt över mig själv, är nästan klar, imorgon kommer jag bli klar med den, sen ska jag göra ännu en till fördjupningsuppgift för vg-mvg, måste behålla mitt vg i teknik, så ska skriva om en uppfinnig. sen kom jag på att jag har hk prov imorgon! shisses asså så jag måste plugga söönder på de nu.. sen så på torsdag ska jag börja med en fördjupnings uppgift i historia för att höja mig! aja jag är grym, för den här veckan ska jag verkligen vara duktig och plugga.
för min helg kommer äga, visst tjejer, på fredag har jag träning sen ska jag nog sova hos mikkis, vi ska ut eller så blir det filmkväll, inget bestämt än, och på lördag ska hanna ha tjejmiddag sen utgååång med bästa tjejerna!
och på söndag blir det biooo! GILLAGILLAGILLA!


PAAAAAARTYJANNNE VISST FANNY!


Kommentarer
Postat av: fanny

woho! nu kör vi sabina, det är ju vi så bra på! ;)<33

2010-11-08 @ 18:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0