reedan onsdag

shuuus..
igår va jag i skolan tills halv 11 ungefär, då åkte jag och rebecka in till stan för att äta luch och sen kolla på ett gymnasium, aa de va inte riktigt min skola, de va rätt ofrescht, eju, men utbildningen å de dom hade verkade riktigt bra menmen, jag ska åka och kolla på nacka och tyresö också! få se va de blir, efter de pkte jag hem då min syster å hennes barn va här vi fikade lite sen hjälpte hon mig att plugga, sen hade jag träning så de va bara skynda sig och åka iväg, sprang i 1 timme, kallt säger jag bara.
men idag har skolan gått hur seeeegt som helst, men provet idag gick riktigt bra faktiskt! :)
imorgon ska vi på gymnasiemässan ska bli kul faktiskt!
höörs PUSSPUSS


jag igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0