PUSS

helloj!
igår va jag på feeest med tjejerna, helt okej faktikst.
när vi kom hem åt vi nattmackor, som vanligt visst linnea? ;)
hah aja vaknade av att min bror ringde mig vid 1 o frågade om jag kunde fixa frukost, så vi gick ner fixa frukost sen hjälpte linnea mig med min no inläming, har faktiskt kommit en bit påväg nu känns riktigt skönt.
när vi va klara vid 3 eller nått, kolla vi på disney channel sen kom hennes mamma o hämtade henne, då hoppade ja in i duschen segade hela dagen! har precis ätit o nu kom pappa med en skål melon o jordgubbar, taack pappi!
nu sitter jag o väntar på att jannice ska vi klar, vi ska väll hitta på nått sen hem till mig o bara mysa, hon sover här!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0