puss

heeejsan,
igår hade jag ju match, det gick verkligen inte bra för någon av oss, men de va en lördag morgon så, efter matchen åkte jag med mamma och pappa till sickla och köpte lite fina grejer, tack ni är bäst! sen åkte vi hem jag duschade och fixade mig sen körde mamma mig till rebecka där vi bara lyssnade på musik och fixae oss lite mer, åkte sedan till mikkis ett tag, sen hem igen, sen jaa du va hände egntligen den här kvällen?  sen satt vi bara å snackade skit spela kort å drack tee, mysigt kväll med dig skruttan! idag kunde ja knappt sova, frös som jag vteinte vad fast jag hade mjukisar.. aja, lite mysig va de iaf! imorse gick vi upp vid 11 för att jag skulle in till stan och träffa anna, vi skulle ta ne fika, men de kaosa som vanligt hahaha alvik hah... vi pkte hem till mig och gjorde kladdkaka, hiih aah satt bara å planerade en mysigkväll vi ska fixa för tjejerna om några veckor! hemlis
nu ska jag hoppa in i duschen sen måste jag verkligen plugga! behöver hjälp någon som vill hjälpa mig?
men jag hör av mig sen!
Anna glöm aldrig att det alltid kommer vara vi, du är helt underbar! loveyou



bild på mig och rebecka igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0