äntligen uppdatering!

så nu tänkte jag berätta om min hemska helg.
i fredags gick ja till skolan, efter det åkte jag och mötte upp amanda i centrum vi gick åkte hem till mig, satt och snackade ett tag innan min träning, skulle egentligen dra på fest i huddinge med mina brudar, men jag orkade verkligen inte så jag åkte hem efter träningen å fixade mig mötte upp amanda igen och vi åkte hem till martin och kollade på film, där martin jesper zachis och besse var, vi kollade på nån film hah hade iaf mysigt kom hem vid halv 2. På morgonen där på hoppade vi upp i dyfsad tid, för att jag behövde åka till nacka forum och köpa lite grejer, sen vid 3 tiden åkte vi hem, amanda och hampus följde men för att jag skulle packa och vidare på en match sen skulle jag hem till hanna och sova med mina tjejer, vi skippar den här kvällen, vill inte prata om den! kaaaos... Söndagen var rätt lugn jag kom hem vid halv 3 tiden, var riktigt seg men vi skulle till min moster eftersom hon har fyllt år, så fixade mig snabbt och sen vidare till henne. Kom hem vid 6 tiden kanske, var på jätte dåligt humör! på kvällen ringde jag min älskade anna, och vi pratade i en o en halv timme om våra problem, med dig skrattar jag typ åt allt som hänt! vi är oslagbara! hah
och idag har jag vart i skolan och ja, jag och rebecka kaosa som vanligt! haha slutade vid 1 rätt skönt.
då jag ocg rebecka åkte hem till mig och pluggade, jag skrev nästan klart min teknik inlämning, känns riktigt skönt! sen vid 3 tiden åkte jag på utvecklingssamtal, gick bra! åkte hem åt fixa mig sen körde pappa ner mig till centrum för att jag skulle möta upp rebecka igen, för vi skulle på bio.
kan dåra inte påstå att den var den bästa jag sett! men läskig var den iallafall, och jag skämmer ut mig! skriker när ingen annan gör de, riktigt pinsamt! men nu har jag kommit hem och duschat så ska snart gå ner och fixa lite te! de va allt för mig just nu!

LOOOVE




min söta storebror och systerdotter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0