Nyår

Ja imorgon är det ju nyår, jag är riktigt taggad för en rolig kväll!
Ehm imorgon ska jag upp tidigt för att fixa allt! ska åka och hmta en kläning jag tänkte låna av min kära syster!
sen ska jag vidare till Nacka för att möta upp Linnea, vi ska hem till hennes duscha, laga mat bara ha allmänt mys några timmar, sen ska vi sätta på musiken och börja tagga! fixa oss å kaosa! höhö den här kvällen kommer bli oförglömlig hah eller så kanske vi glöm den direkt! hehehe
jaja jag hade tänk ha ett par svarta lacktight en svart tupkläninig och en svart kort inne jacka! plus massa snygga smycken och mina höga klackskor, lockigt hår med en snygg makeup! hur låter de? lägger in en massa bilder på outfiten imorgon eller på lördag hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0