Mysig kväll med Linda Hall

Aja Frida åkte hem, menadan jag åkte vidare in till stan för att möta upp Linda, vi kollade mest å tog en fika, riktigt mysigt! träffade även hennes syster dom är 21, blev riktigt glad för Linda frågade hur gamal hon trodde jag va då sa hon jaa mellan 18-20 hehe! så snällt!
a efter de åkte jag hem åt en mysigt middag med hela familjen sen kom Linda hit, vi tog de bara lugnt, hade ansiktsmask å pratade om alllt möljligt! en riktigt mysig kväll! saknar dig!
ehm imorse satte jag klockan 9  10 halv 11 11 12 jadu men stänger tydligen av den i sömnen! vi kom upp vid halv 1 då vi gick ner och åt frukost, vi började fixa hos, hon sminkade faktiskt mig heh! ja sen åkte vi hem till henne, hon bor vid midsommarkransen! va där ett tag fick träffa hennes familj, som var riktigt trevligt! synd att jag inte hann vara där så öänge bara! va tvungen att åka hem för att jag hade lovat att göra middagen idag, så hag och Linda åkte till Gustavsberg för att hon skulle till sin pojkvän Johnny!
Maten ja de vart kyckling emd runda steckta potatisar och min egna sås och sallad, riktigt gått faktiskt men märkte att jag inte skulle bli kok hahah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0