KAAAAAAOS

Ja den här kvällen slutade lyckat, verkligen!
efter träningen åkte jag o anna hem vi åt duschade, sen kom zachis o martin hit vi.. gick ner till centrum tog bussen till orminge där de tydligen skulle va en fest, jag hade själv ingen ainng hos vem eller var så följde bara med strömmen dn här gången, vi skulle byta bussi eriksvik fick vänta i kanske 10 minuter tills den kommer men då upptäcker jag att jag tappat alla busskort legg bankkort, så jag och Anna åker inte med den, vi går tillbaka för att kolla om jag tappat den på vägen, men nej de hade jag inte så jag ringer sl, sen mamma å berättar! va ska man göra likom, sätter oss vi bussen då några killar skriker att den har slutat gått, dom kommer fram å hälsar, festat med dom tidigare så dom undrar om vi ska med dom hem å chilla, så vi drar dit på chillkrök ett tag, sen tar vi bussen till orminge centrum , får vänta där på bussen i 40 minuter kanske, hade mina stövlar så fötterna va iiis ångrar att jag inte tog uggsen! sen kom pappa och hämtade mig i centrum kom hem för ett tag sen, har bada å så! men vi höörs imorgon, beröttar mer om morgondagen då! ska iallafall träffa Anna igen! vi lär bara vara hemma å ta de lugnt kolla film å ha tjejkväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0