Julfirande

hej förlåt för dålig uppdatering men skyller på julen den här gången faktiskt!

ehm igår vakande jag vid 1 av att min syster och hennes familj kom, så de va ju bara gå upp och duscha och börja fixa sig! när alla va samlade vid halv 3 kanske, då åt vi, satt och pratade, sen blev de kalle anka! hehe
ehm aa öppnade alla paket! blev riktigt nöjd faktiskt! sen vid 11 tiden gick vi ut och åkte pulka hahaah, alltid lika roligt att se pappa i backen! hehe
kom in hoppade in i duschen, sen en varm morgonrock sen gick jag ner till familjen igen och hade allmänt mysigt tills alla åkte hem! idag blev jag väckt vid halv 1 för att vi skule till mina kusiner, så jag hoppade in i duschen fixade jag mig fort :) hade de mysigt där med släckte å massa julmat! är de bara jag som inte tycker om julmat? :) aja kom hem badade hoppade in i en tshirt mjukisare och en mysigt tjocktröja, sen fick ja för mig att jag ville hyr film så åkte å gjorde de! kom hem åt lite thaimat, och nu försöker jag få igång filmen men de går sådär, hehe!




Min söta storebror och systerdotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0