hööörs imoorgon

hejhej
idag vaknade jag en kvar innan jag började, ovanligt sabina, verkligen!
haha men jag sminkade mig i skolan så kom inte så mycket förssent :)
hah men när jag kommer så möter jag en kille i min klass, jag frågar ba har inte vi börjat, han ba neej asså de va inga i klassen där uppe, ja ba va konstigt så fortsatte han gå ner och jag gick till mitt skåp, haha så ser jag att hela klassen sitter i hemklassrummet med släckt lampa å lite tända ljus och läser en bok, hah jag höll på att dö av skratt, när jag fattade att dom satt där inne bara att han hade stått utanför i 20 minuter utan att se dom haha!

jaja jag åkte till mölnvik med caroline, mysigt lite tjej talk på vägen! sen åkte jag hem åt, åkte till gymmet med sebastian! sköönt.. sen åkte vi hem och nu har jag precis duschat! mysigt

imorgon ska klassen va inne i stan hela dagen, sen ska jag förbi ungdomsmottagningen innan jag åker hem, skön vecka alla träningar inställda förutom fredag o inga läxor, livet leker



Jag högst upp 5 från vänstra hörnet


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan va lite kommentarer du får :O

Din blogg är skit grym!!

2010-12-16 @ 13:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0