heeelg

hej
är på sämsta humöret nu men skriver ett kort inlägg
efter skolan i går mötte jag upp anna och vi gick till mig jag packade snabbt hah elelr snabbt för att vara mig, men glömde änså hälften! pappa kom och hämtade oss vi åkt ut till landet, jag kände att jag verkligen ville komma bort ett tag! vi hade det jätte mysigt! tog på oss alla kläder vi hittade och gick ut å hade as kul i snön med 2 fina pulkor, kom in åt en god fredagsmiddag med mi  familj sen hoppade vi in i mitt stora badkar, hah mýsigt satt där i 43 gradigt vatten, hemsk men mysigt satt å snakcade tjejsnack, tvöttade håret och så, sen låg vi och lufttorkade i sängen.. ehm ja eftr de givck i in i stora huset å kaoooosa! hah behöver inte sägfa mer anna vet allt! ja de va min fredag och de va de bäästa på länge, vill tack dig för en underbar dag/natt.
imorse kom hennes pappa å hämtade oss vid 12, dom körde hem mig för att jag va tvungn att hämta min plattång, jag va hemma ett tag se åkte jag och köpte pepparkaksdeg å lite sånt sen tog jag bussen ut till landet, å vid bussen stod pappa med bilen! sen aa kaosa allt, skulle vart en mysig middag med familjen men tyvär!
nu vill jag bara ha en kille o kunna åka till men nejnej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0