haha jag är så ful!

hejsan! de va ett tag sen men det gick inte att komma in på blogg.se igår, skit skumt menmen
skolan igår va riktigt sjönt vi chillade låg o pratade om allt möljigt ingen lärare till lunch, så efter lunch hade vi en lärarae som sa att vi kunde göra va vi ville kolla film eller va som :) blev toy story 3!
sen när jag kom hem så blev de lite julbak, mysig! sen åkte jag till gymmet å körd ett spinning pass!
kom hem tog ett bad, hade bara allmänt mysigt! började 09.40 idag slutade 11.15 åkte och åt med caroline och bara pratade, sånt som behövs ibland!  kom nyss hem, orkar nite med någonting just nu, slog just sönder dörren! kul åååhj panik! har ivf träning idag sen ska Anna sova här, jag var riktigt taggad på utgång ikväll men nu nej usch vill bara här ifrån nununununu, träffa nytt folk o bara börja om!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0