blää på mig

hejhej!
idag gick jag upp vid halv 10 ungefär, har vaknat 123 ggr inatt för jag har frysit ihjäl, vi glömde stänga fönstret!
ehm fixade mig lite snabbt mötte upp Linda och Johnny i slussen, vi åkte in till söder för att Linda skulle pierca tungan! haha, hon va faktiskt jätte duktig! efter de åkte vi till ringen ett tag kollade lite sen skulle dom hem då åkte jag vidare till tc skulle byta ett par byxor som min storebror spräkt hah, gick runt istan själv i flera timmar, verklogen jätte skönt om jag ska vra aärlig, hittade även en julklapp till bästavän anna! vid halv 4 mötte jag upp anna satte oss på ett fik för att ta de lugnt och byta julklappar, heh jag fick världens fianste halsduk, och hon fick en jätte fin shorta! ja vi va i stan ett tag gick mest runt o kollade, åkte he´m va jätte trött hade inte ätit nått på hela dagen! :/ åt lite pasta med kyckling eller va de va! helt okej, sen hoppade jag in i duschen å nu ligger jag bara här och tar de lugnt, men jag är på jätte dåligt humör för jag vill ha godis men ormar inte åka å köpa :( åååh
aja imorgon ska jag upp och möta anna inne i stan för vi ska luncha, hon jobbar ju :/ så måste anpassa mig lite efter henne, efter de ska jag in till nacka forum för att göra sminkkursen ja fick i julklapp :)
hehe ska bli skönt med nytt smink! hörs senare







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0