Min kroppp är döööööd

Hejsan.
Nu kom jag hem från träningen för ett tag sen den va döö jobbig, usch hemskt, men känns riktigt jävla skönt efter. Kom hem åt lite sen hoppade jag in i duschen, duschade riktigt länge, frös som aldrig förr.
Nu ligger jag har i min morgonrock och min nybäddade säng. Så mysigt. Ska nog skriva lite på hk, sen vänta på att Sebastian kommer hem från gymmet, så vi kan kolla bb :)

Jag har även lagt fram kläder för imorgon.
Blir troligen ett par jätte ljusa tiger jeans. Vit eller mörkblå shorta, rayban glasögonen, aa får se, kan bli nått helt annat. men lägger in va det blev imorgon. Ska även svara på alla frågor efter träningen imorgon :) så håll ut.
Men nu ska jag nog skriva lite sen sätta på tv. Får se om jag hör av mig mer idag annars hörs vi imorgon.
Puss på er sööötisar :) Kärlek


Jag och Zacharias för någon helg sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0