Saaaabina in the hoooouse

Hejhoppgummisnopp.
Dagen idag va sädär va. Lämnade iallafall in första delen på min svenska, kändes skönt att bli av med den men på samma sekund fick jag en ny uppgift. Efter lunch hade jag ungefär 3 timmar no, då jag trodde att jag blev klar med min no uppstats om rökning, hur det påverkar oss och miljön. Men nej det var jag inte.
men orkade inte jobba mer i skolan så då fick jag och michaela ta hand om en klass, 6a. Det värsta ja gjort på länge. Klarar seriöst inte av människor som är så kaxiga och bitchiga som dom, helt sjukt. Jaja. Efter det åkte jag hem, orkade inte vara kvar plus att jag ändå inte orkade jobba där.
Kom hem städade lite och sådär, skrev klart hela no:n och skrev en kort uppsats i svenskan också. Så nu är jag klar har inga mer uppgifter att göra på hela grundskolan, Känns fantastiskt.

Så nu har jag precis testat mina balkläder och ringt Jannice för att kolla om hon hade lust att fixa mitt hår till balen, vore roligt.

Imorgon ska jag till Nacka med klassen för att kolla rättegångar, ska bli rätt kul faktiskt. Efter det slutar vi så har inte speciell lång dag. Sen är vi ju lediga torsdag-fredag. Riktigt skönt.
Michaela åker till Umeå imorgon, lite sorligt sådär, menmen.
Imorgon har jag även träning i Hammarbybacken inget jag ser framimot sådär jätte mycket då.
Ja va har jag mer att berätta, jo Rebecka fyller ju år snart och ska ha middag på lördag för tjejerna får se hur det
Och ikväll så ska jag och Sebastian åka och handla eftersom mamma och pappa kommer vara kvar på landet över helgen också. Men nu ska jag ringa honom och kolla lite tv och sädär men vi hörs senare pusss.




Kommentarer
Postat av: Veronica

Heh, våran klass är rätt jobbig.. Speciellt när det är vikarie. Finns bara 3 lärare som kan få riktigt tyst på våran klass.

Hoppas inte jag var bitchig och kaxig, förlåt isf.. :)

2011-05-31 @ 18:33:51
URL: http://bburman.blogg.se/
Postat av: Veronica

Sv; Vad bra, du är så snäll! :D Ja dom växer väl upp snart.. även fast man inte kan tro det, hah.

Puss!

2011-05-31 @ 19:55:21
URL: http://bburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0