Plugggisssssss

Hej bebisar.
Kom hem för ett tag sen. Sebastian hämtade mig på träningen kom hem vi åt pannkakor och han åka nyss iväg. Jag har precis duschat rakat benen o känns riktigt skönt. Väntar på mamma just nu att hon ska komma upp och hjälpa mig lite med en svenska grej. Skriver faktiskt om hur många ungdomar som dricker alkohol och hur det ska stoppas, Hahah. Ja jag vet inte riktigt när men Michaela kommer hit senare ikväll, mysigt hon sover även här.
Men jag glömde ta outfit bild, hehe. Aja får fixa det till imorogn då jag kanske ser lite fräschare ut.
Men nu ska jag börja skriva lite. Pusssssss hörs sen.



Jag för någon dag sen lire ofixad sådär, men fuck it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0