Nacka Gymnasium imorgon med Rebecka & caroline

Hejsnoppisar.
Nu ligger jag i sängen helt ny duscha ocg lyssnar på Medina. Mysigt
Träningen gick bra. Känns bara lite annorlunda att köra med dom som är ett år yngre när vi kört med 94orna ett år, de va lite mer tempo med dom. menmen det blir säkert bra. Jag måste försöka fixa lite med no:n idag. Så ska prata med Rebecka lite senare. Men nu ska jag gå ner och ta lite iste. Gott
Å äntligen är det fredag imorgon, ska till Nacka Gymnasium vid halv 9 tiden. Sen tillbaka till skolan. Jag och Rebecka kanske ska vara kvar lite och få hjälp med spanskan. Sen ska jag och Michaela till stan :)
Efter de ska jag hem och fixa mig. Har en planerad fredag kan dock inte ta det nu, Anna ska "sova" här haha. Ni får veta efter helgen. Men vi hörs lite senare. Pussssssssssss / sabina




Jag idag hem från stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0