Lite bilder från idag

hejhej.
Det var ett tag sen men blogg.se har varit cp i några dagar så inläggen kom inte upp p bloggen menmne nu är det fixat. Hade ju träning igår det var sjukt jobbigt. Va helt död efter. Skolan idag har gått bra, sebastian kom och hämtade mig så söt som han är, s kom nyss hem men har så otroligt mycket att göra om 2 närmaste veckor. Har ett stort no prov, där man ska skriva en uppsats, samma sak med so, historia. Sen har jag en extra grej för att nå mvg i idrott. Ska skriva en uppsats om idrott o hälsa. Hemkunskaps inlämning, engelska läxa. Matte natinoella, a vet inte hur mycket ci har asså. Är s stressad plus träningar och allt med balen. Kaos. Men nu ska jag försöka skriva lite på idrottsgrejen och sen senare vid halv 7 har jag träning i Älta.

Jag och  Michaela skulle ju till Göteborg kommande helg, men så blir det troligen inte. Massa knas. Men vi åker ner under Gothia veckan. Jag ska även vara där under Partille veckan. Sen idag bestämade vi tjejer att ka ner till Peace and love festivalen. Hah tälta i 4 nätter. Aa det sulle bara otoligt kul. Men måste få med föräldrarna på det bara. Om det blir nått beställer vi biljetter i slutet av veckan. Och plus att jag kanske har ett jobb :) wiiho ett cafe på Östermalm. Jaja men nu måste jag förstätta skriva, vi hörs troligen innan träningen. Pusssssssss
Kärkek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0