Utkast: Feb. 10, 2011

hej sööööötisar!

Natinoella idag gick riktigt bra, stolt över mig själv faktiskt! skulle skriva en krönika om kääärlek, då kan de inte gå ner än bäst! skrev 7 sidar åh skriver in hela på bloggen sen :)

Jaja efter de bröt jag ihop, hönt så mycket sista året inte bara med mamma utan med nära vänner å massa, så jag satt och pratade i kasnke 1.5 om massa som hänt i min och i mina kompisars familjen! skönt att få prata ut!

Jaja åkte till ungdomsmottagningen, sen kom pappa och hämtade mig åkte och köpte en massa tjej grejen som jag behövde! sen hem bytte om direkt till träningen! kom hem för ett tag sen, har duschat ätit fixat till ögonbrynen..
och nu ska jag städa å bädda sägen, massa små mys! men jag skriver snart igen!

Pussssssssssss

du och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0