Trött efter match

hejsan mina fina vänner!
Idag sov jag förjävla skönt, vaknade ganska tidigt eftersom jag skulle
iväg och shoppa lite med mammmi.
Vi åkte först till Forum eftersom jag skulle köpa min älskade Gant tröja, love it!
Fick även med mig ett par höga svart jeansshorts, 2 bh:ar en snygg siden shorta
och en vanlig svart tröja. Sen åkte vi vidare för att jag ville visa jackan i inlägger under.
Hittade dock bara svart o vit men vi letade och hittade blå o röd också, efetsom jag redan har en
blå Canada så köpte jag den röda, den är så snygg!

Sen direkt efter det åkte vi till Skanstullshallen eftersom jag hade match.
Det gick bra vi vann väl med 7-25 eller nått.

Och nu har jag precis duschat, men tänkte lägga in bilder på de jag köpt sen.
Och senare ikväll kommer nog Anna hit vi ska troligen ut eller iallafall in o fika, får se.
Hon sover troligen här. Men vi får se om det blir utgång eller hemma eftersom vi kanske¨
har match imorgon. men fårse.
Lägger upp bilder snart!

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostade jackan? :)

2011-09-03 @ 20:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0