sööööndag

Såja!

Nu är jag hemma igen. Jag och Anna åkte ju till  den nya Thailen och åt det var verkligen super gott.
Efter det åkte vi vidare in till kanalplan för att kolla lite handboll, dom förlorade med dom var 95-96 or o mötte 94-93 or så de va bra ändå, sen åkte vi hem och jag svängde förbi coop för att köpa lite nötter.

Så snart ska jag väl hoppa in i duschen o så sen bara mysa.
Imorgon är det skola igen, och jag har panik över vad jag ska ha på mig.
Men det löser jag säker.

Imorgon ska jag nog också till ikea med mamma eller så blir det stan med Anna eftersom vi måste
köpa lite piratgrejer till torsdag då vi har insparksfest med skolan.
Ja i veckan, jag vet inte riktigt vad som händer, ska väl mest träna.
Men vi hörs senare finisar. Pusssssssssss




Du är en drööööm och det vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0