Nu väntar sängen

Ånatti!
Snart ska jag mysa ner mig i sängen, tänkte bara berätta lite om min kväll.
Jag skulle kolla tv men så tråkigt ensam och saknar min Amanda nått så.
Det är sjukt, vi va verkligen bästavänner,  hon och jag genom allt vi släppte aldrig varandra, aldrig!
Sen gled vi ifrån varandra lite, dock har vi alltid hållt kontakten och kommer alltid att göra hon kommer alltid vara en av mina bästavänner, livet ut! Så hon kom hit vi pratade om allt verkligen!
Så otroligt mysigt. Följde nyss henne till bussen, så nu ligger jag här ensam igen.

Men imorgon är det skola, en skön dag faktiskt.
Har även träning imorgon men de blir toppen.

Hm funderar på klädseln imorgon, hehe aja lägger ut outfitbild imorgon.
Pusss på er.


Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0