Myssöööndag!

Hejsan snyggingar.
Gårdagen vart verkligen inte som jag tänkt,
jag skulle vara hemma hela kvällen igår, va inte taggad
på någonting. Men när jag precis duschat och krypti ner i sängen
får jag ett sms av en av mina bästakompisar
som säger att jag är välkommen för hon ska ha fest.
Så jag hoppar upp ur sängen klär på mig packar en väska mea
matchgrejer. Går direkt till bussen. Åker dit,sminkar mig osådär på bussen.
Kvällen vart lyckad men jag åkte hem istället för att sova där pga av massa
anledningar!  Hade match idag, förlorade så åkte hem.
Har inre gjort speciellt mycket, dushcat o så.
Mina föräldrar åker bort idag så jag ska mysa med älsklingen o
fiiiilm.

Men vi hörs senare!

Kyss o smek naken lek.





Kommentarer
Postat av: åskådare på läktaren

Hej Sabina!

Jag såg din match idag och jag la märke till att en av domarna som dömde din match kollade in dig.

lol det är nog bara för att du är fett snygg.

Jag tror du vet vilken domare jag pratar om.

Hehe hade lust att säga det mihi

2011-09-11 @ 18:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0