Fredagsmys hemma!

Hejsanhejsan!
Nu ligger jag i sängen efter en jobbig kväll nejmen.
Dagen idag gick fort jag har ju bara två lektioner på fredagar, så underbart!
Efter skolan gick jag till Forum för att möta upp Anna, Hanna och Fanny för att
de skulle äta, gjorde sällskap sen gick vi runt lite och kollade på lite grejer inför
insparken som är nu på torsdag, man ska ju vara pirater så! :) Vi har en grym ide,
kommer lägga upp bilder efter. Hittade även en skit snygg tröja som jag ska åka in
och köpa med mamma imorgon, ur snygg!
Lägger upp bild snart om jag hittar den på nätet, ska även åka o testa en vinter jacka ja
dött för, hehe!
Men efter jag vart med tjejerna idag åkte jag hem, kollade tv sen var det en jättemysigt middag
med familjen innan jag skulle åka till Söder för att ha match.

Matchen va jämn hela matchen, de är hemskt när det är så men vi vann iallafall!
Grattis till oss! Imorgon har jag match igen vid 4 tiden kanske, också i Skanstullshallen.
Hoppas på vinst där med. Sen får vi se vart kvällen leder mig.

Men lägger in lite bilder o så! :)

Pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0