Mot Älta

Hejsan.

Dagen idag va rätt skönt. Hade ju fridrottsdag idag. Åt lite sen skrev jag ut alla uppsatser jag har här hemma som är klara. Allt ska ju vara inne på onsdag, har 2 grejer kvar. Fixar dom imorgon.

Har träning vid halv 7, men eftersom mamma o pappa inte är hemma på hela veckn och Sebastian inte kan köra mig så får jag åka buss til Älta kuuuuuuuuuul, verkligen. Sen måste jag åka och handla, usch!
Jaja va ska ja göra, önskar bara att Sebastian hjälpte till lite mera. Nu ska jag lyssna på musik bara ta det lugnt, blir så jävla irriterade på folk som säger saker fast som egentligen inte har en aning!
Nu ska jag kolla tv sen åka. Men vi hörs ikväll.

Biglove





Kommentarer
Postat av: coconut

min finis, så jävla underbar!

2011-05-31 @ 22:19:23
URL: http://msihlen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0