Helgen

Tjaba!

Hur läget söööötisar?
Gårdagen va perfekt, jag och Michaela hade det underbart haha eller? nejnej
Sov ju hos henne så fixade mig sen åkte jag till värmsö igen där pappa hämtade mig för att åka till min syster och fira morsdag. hade det mysigt, Hoppas dom tyckte om min tatuering och förstår att dom betyder.

Kom hem duchade fixade mig lite, Anna kom vi började fixa maten när Martin och dom kom. Skulle sätta på grillen gick sådär, hela huset häll på att brinna upp men ja de sket dom i. så vi började steka allting både köttet och pomesfrites. Efterom min ugn jhar gått önder. '
Jaja det vart riktigt bra, lite bränt sädär menmen, nu ligger vi i soffan och kollar fotbollen.

Oj jag glömde publicera inlägget, men aa efter fotbollen skulle, Zacharias Jesper Martin o Niklas bada så vi åkte till Grisslinge då dom bangade, vi gick till shell ett tag snacka sen drog jag och Anna hem till mig.
Träffa Yanelle, Martin o Besse påvägen pratade lite sen gick jag o anna hem och prata en hel del tjejsnack innan vi gic upp och fixade oss för sängen. Låg i sängen och pratade länge innan båda somnade. Va dock bara vi hemma, Sebastian sov borta och mamma o pappa med.

Imorse gick vi upp i hyfsad tid åkte in till stan. Hade mysigt lunchade kollade lite affärer, Fick med mig en grej till mamma, brukar bara köpa blommoro choklad eller nått meen eftersom dom inte kommer vara hemma på hela veckan så köpte jag en fin blus. Fick även med mig en snygg transparant tröja till mig. Efter en lång dag inne i stan skildes vi åt, jag åkte till Coop för att jag skulle köpa grejer för att göra mat till mig och Sebastian, men han skulle ju inte vara hemma och ville istället att jag skulle köpa chips o godis, så köpte lote små saker. Fick sällskap av Amanda hela vägen hem i telefonen, så snäll.

Kom hem duschade och så, nu sitter jag här i en ansiktsmask. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, känns väldigt tråkigt att vara helt själv. menmne va ska man göra!
Sebastian kommer väl hem innan bigbrother hoppas ja på. Tänker faskiten inte ligga o kolla på de helt själv.

Jaja lägger in ett inlägg om veckan snart känner att det här vart lite långt, heh!
Peeeeeeeace.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0