Göteborg-Tatuering

Hejsan.

Ja innna vi åkte fick ni ett inlägg av Michaela eftersom jag verkligen inte hade någpn lust alls.

I tisdags åkte jag ju och tatuerade mig det gjorde riktigt ont, va helt sjukt. Tog också över 2 timmar.
Efter kom pappa och hämta mig jag åkte hem åt seb packade jag allt till Götborg och pappa körde mig till träninegn. Va där ett tag hälsade på alla, sen åkte jag vidare in till stan, till Michaela eftersom jag skulle sova där.

Jag hoppade in i duschen fixade mig för sängen och ja vi tog de allmänt lugnt låg och pratade, tills det var dax att sova. Lena kom och växte oss väldigt tidigit ( Hennes mamma) vi klädde på oss, plattade håret och gick till tunnelbanan. Jag sminkade mig och bytte om på tåget, etersom jag åkte i mjukiar å de.

Kom fram gick till hotellet som låg jätte nära centarlstationen.
Vi lämnade väskorna och ååkte snabbt till univereumet. Va där ett tag åt och så. Sen vidare till Liseberg.

Jag Michaela Fredrik och Jesper va med varandra där, det var riktigt roligt. Åkte den nya den va galet läskig 146 meter upp o jag är höjdrädd. Ni förstår själva.

Gick även spökhuset som va det väresta ja gjort på länge, sjuk. Grät som aldrig förr och dom där inne är ju dumma  i huvet. uu fyfan va läskigt det var.

När vi var påväg till hotellet fick vi för oss att vi skulle köpa nätt men allt var stängt så jag Rebecka och Xacharias spang runt som galningar, för dom skulle till 100 ha chips, heh. Hittade en Ica där vi köpte de vi skulle ja sen stannade vi på en korvmoj för Rebecka ville ha mosbricka o Zachis korv. Kom till hotellet lite tidigare än de andra då jag och Rebecka hoppade direkt in i duschen. När alla andra kom tillbaka va redan klara för sängen.

Jag Michaela Jesper Nyman skulle dela på ett rum i ett annat rum.
Jag fick för mig att vi skulle släcka ner och berätta spökhistorier, det var en dålig ide, jag börjar berätta, sen körde Fredrik. Och på den vägen va det, jag somnade med mjukisar tjocktröja o blött hår. Ush...

På morgonen hade vi nästan ingen tid alls eftersom alla hade glömt ställa klockan. Så vi fick gå ner äta frukost snabbt och sen upp och fixa oss. Sen gick vi till paddan båten, de va faktiskt jätte mysigt.
Började regna lite, så fick regnrockar som tur var, eftersom en jäcla fågel bajsade på heeeeela mig o Caroline.
Usch.. hahah

Sen åkte vi och skulle äta fisk men eftersom jag och Nathalie inte gillar fisk så åkte vi till Nordstan och åt. Sen mötte vi upp resten för att ka stora göteborgshjulet. Den va väldigt hög, hjäälp.

Efter de gick vi till hamnen och vi köpte glass sen gick vi till hotellet hämtade alla grejer och gick till centralen.
Somnade på tåget. Så resan gick ganska fort.

Jag gillar verkligen göteborg. Skulle dock inte kunna bo där, stor skillnad från Stockholm.
Men snart är jag där igen om några veckor. Längtar.

Men nu ska jag ta av mig kläderna hoppa ner i sängen och kolla bogbrother med Sebastian.

Pussssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0