Om en vecka är jag troligen i Göteborg med underbara Michaela

Heeejsaaan
Gårdagen va underbar. Anna kom hit vi gjorde inte mycket, fixade pss åkte sedan till Hanna i Nacka där hon och Fanny var. Dom hade gjort världens finaste middag o den va förjävla god. Satt och snackade ett tag. sen kom Linnea också. Gick ut tände lite ljus och spelade spel. Riktigt värd kväll. Sen kom Ludde och hans kompisar kolla lite film och så tog väll 12 bussen till värmdö då Sebastian mötte med vid bussen. Så snäll.

Idag har jag varit i stan med bästa Michaela. Fick med mig ett par jeans bh och strumpor :)
Nu ska jag nog ringa Michaela och sen mötas upp och får se vart kvällen leder. Sover troligen hos henne inne i stan inatt. Kommer kanske lägga in nått litet inlägg innnan jag dra. Hoppas ni får en lika underbar lördag som jag kommer att få :)


Jag och Anna igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0