Kärlek till de fina

Hejhej.
Nu är jag hemma har vart i Nacka och hämtat mina spanska grejer hos Linnea. Kom hem försökte skriva spankan. Gick sådär, skit svårt. men skrev iallafall klart min idrottsplanering. Känns skönt.
Har även fått en hel del i skolan. Jobbigt, men bara kämpa på. Idag hade jag engelska muntliga, natinonella. var skit nervös men gick bra faktiskt, vet att jag har g på alla 3 natinella prov i engelska. Jag har verkligen svårt för det. Men juste blir inge Göteborg i helgen får bli helgen efter. Lite krångel. ¨Menmen nu ska jag ta det lugnt för Sebastian komemr och hämtar mig för att jag ska dölja med och kolla match. Mysigt.
Imorgon har jag trräning i Älta. Jobbig men jag ska verkligen börja satsa. Och bli på topp igen. Hi
Men jag hör av mig senare. Juste fråhgestunden, kan du sluta kommentera, du är skit otrevligt o leker en massa. Och nu skriver du massa frågor, å skit. Du är så fuckad spårat din ip. Dra
 
Blir ingen oufit bild idag. så

Hade:

Svart kofta- Vera moda
Vit långarmad- Gina Tricot
Gröna jeans- Vera moda
Blommiga skor- Nilson
Glasögon- Rayban
Smycken-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0