En rktigt lyckad helg med älskling

Förlåt för dålig uppdate, blir lätt så under helgerna, men det får acceptera.
Fredagen var grym. Mina föräldrar körde ut mig, Michaela Sebastian Patric o John vid 9 tiden kom dit det var en hel del folk där. hade en riktig lyckad kväll med underbara människor, pappa hämtade oss vid 4, eftersom de inte går några bussar. Jag hoppade in i duschen där jag somnade typ, haha.
Gårdagen har jag inga komentarer om tyvärr. Sov his Michaela.

I dag åkte jag och mötte upp Anna. Saknat henne riktigt mycket, ett tag sen vi sågs. Jag behövde verkligen träffa henne och prata efter gårdagen. Vi va i stan hela dagenk, mysigt fick med mig lite små saker.

Imorgon är det måndag , yey. Ska bli en härlig vecka.
Imorgon har jag tröning i Älta. Sen på tisdag ska jag direkt till Studion med Marcus för att vi ska tatuera oss, nevös ja. Efter det ska jag åka och träna sen hem till Värmdö duscha på med mjukiskläder sen kör pappa mig till stan, hem till Michaela där jag ska sova. Onsdag åker vi till Göteborg. Kärlek
Fredag ska jag partaaaa med mina älskling, same same på lördagen... Jag är taggginationnnn for the fucking feeeekenatiooon, typ. ja men nu ska jag in i duschen, tvätta hpret, raka benen, sen ha en ansiktsmask. Lägga fram kläder till imorgon också sen plugga lite på spanskan o kolla bb.

Lägger in bilder från helgen sen också. Pusss
Peace and Love


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vart tatuerar du dig?

2011-05-22 @ 21:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0