-Pluggsööööndag, och jag är så jävla duktig-

Hejhej.
Jag är riktigt stolt över mig. har suttit och skrivit hur mycket som helst om mig broshyr om " Dagen ungdomar" Alkhol bland ungdomar har ökat rejält de senate åren, det är inte bara alkohol det är även blivit intressant med droger, bambambam.. hah ja känns riktigt skönt. Nu ska jag lägga mig i sängen och ta de lite lugnt sen ska jag börja plugga på min so som jag har.

Imorgon ska jag "bleka" tänderna och åka till piercing studion. Ska öven träna och plugga som en galning. men vi hörs.. Peace and Love.


Jag igår

Kommentarer
Postat av: Viktoria Zimmerman

Ska du pierca dig gumman? Puss

2011-05-15 @ 16:37:25
URL: http://vickelorian.blogg.se/
Postat av: Anonym

random fråga, men plattar du håret? isf vilken platttång använder du ? :)

2011-05-15 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0