Lördag

Hejvänner!

Min öroninflamation börjar bli bätter och imorgon får jag börja sola ansiktet lite grann iallafall, inte gjort det på 3 dagar.

Idag har vi varit på stranden hela långa dagen. Kom upp till hotellet för ett tag sen duschade och nu ligger alla bara i sängarna o vilar. Jag har även läst ut 1 bok och nu håller jag på att läsa klart den andra. Jag hatar att läsa typ aldrig läst ut en bok. men nu på en vecka  har jag läst ut 2 stycken. en guldstjärna tilll mig va.

Igår va vi ute och shoppade lite, jag fick med mig lite grann, 3 klänigar, 1 linnea och 2 grejer till Anna. hehe
Ikväll ska vi ut på en jätte stor marknad, jag måste köpa ett par skor till Martin om han svarar annars, synd.
Ska kolla om jag hittar nått mer till Anna sen vill jag köpa en bikini till, aa får se va jag kommer hem med :)

Jag åker hem på söndag kväll iallafall, så ni vet!
Men jag tycker själv att jag är bra på att uppdater för att vara i Thailand, plus att jag ni också har Anna som skriver.. Och det är klart jag kan lägga ut mer bilder min sockertopp :)


Men nu ska jag börja fick mig lite inför kvällen.

Puss på er / En blåsfisk




jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0