Taaagga snart helg.

hej mina söta vänner.

Dock är jag på bättre humör idag men inte på topp.
Igår gick skolan helt ok. Kom hem hann inte plugga ett dugg. Hade match i Huddingen.
Efter 1 månad hade ja första matchen men de va kul.
Kom hem gjorden en svenska grej som jag ska göra 1 gång nu varje vecka för att behålla mitt betyg. Skolan har gjort en så stor miss med mig nu under alla åren så mamma är galen. Ska påå möte med skolan nästa vecka tror jag de var. Jaja. Idag gjorde jag även min So grej som jag missade när jag va i Thailand. Känns skönt att inte ligga efter. Ovh så har jag gjort en Intervju som ska vara klar imorgon. Dock har jag kvar min No analys. Men ska kolla om Sebastian kan hjälpa mig. Sen ska jag plugga lite matte och läsa. :)
Men nu sitter jag mest och kolla kläder. Ska beställa en skinjacka ikväll och en väst troligen. höhö

Imorgon är det torsdag. Mest hepp hela dagen så jag verkligen ska plugga. Sen troligen träning.
Fredag ska jag ut. Tjejmiddag med mina saknade vänner. Vi ska ha en toppen helg. Verkligen. Åh gud vad jag längtar. Pussssssssssss

Hörs / Sabina







Kommentarer
Postat av: s

när svarar du på frågestunden? :D

2011-03-23 @ 17:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0