Sverige. Landar vid 7 tiden imorgon om allt är som de ska.

Nu ligger jag här på hotellet. klockan är väll 20 i 1.
Borde väll sova snart. Har legat på ballkongen och skypat med Anna till datan dog. Så jag gick in ska ladda den lite sen ut igen.

Min helg är redan planerad. Känns riktigt skönt. Den spenaderas med Anna.
Vi ska ses efter skolan på fredag. Mötas upp i stan. Jag ska köpa lite grejer. Sen troligen äta ute. Sen antingen hem till henne eller mig. Ha tjejkväll. Ansiktsmak och en massa mys och tjejsnack. Länktar verkligen nu.
Sen på lördag är det sm. Som vi ska kolla på. Får se hur det blir från lördag till söndag om vi är med varandra då med. Hoppas på det. Ja jag vill bara hem nu och att veckan ska gå fort.

Den här helgen ska bli den bästa på länge.

Jaja men nu ska jag försöka sova för Anna skulle fixa lite grejer. Men vi hörs. Det här är sista inlägget från Thailand.

Höhö på måndag kommer jobbiga jag tillbaka till skolan. Mohhahha!

Pussssssssss / Sabina






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0