Skooltime

Hejhej.

Jag vaknade, hörde att pappa va nere. Tänkte shit nu har jag försovit mig. hah går in till mamma och kollar på klockan då är den 05.22. Gick och la mig typ 3 minuter till sen gick jag in igen och ba mamma jag är jätte pigg. hon ba jag med! så vi gick upp och jag duachade plattade håret tog på mig kläder. Och nu hr jag börjat packa upp lite smått. Jag börjar 8.15 så har tid på mig.

Jag ska nog åka till skolan lite tidigare för att äta frukost med Caroline.

Efter skolan ska jag hem måste plugga som en galning. Missade ett provunder tiden och jag har verkligen glömt bort det. Plus att jag har en bok som jag måste ha läst ut. Blir väll att börja läsa den ikväll också.

Imorgon blir det skola, plugga sen tillbaka till handbollen. Jag länktar verkligen. Vill träffa mina underbara vänner igen. Åh

Jaja men nu ska jag bara ta de lugnt ett tag. Vi hörs ikväll.
Kysss / S



Jag just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0