Pusssssss

hej mina fina vänner.

Jag är på topp humör just nu vet inte varför. Kan vara för att ja hotta dö snygga kläder som ja ska in och köpa imorgon, vem vet. Idag efter skolan mötte jag upp Frida, vi åkte in till stan för att jag skulle lägga undan lite kläder. Kom nyss hem, pratade med Anna hela vägen mysmys. Så nu ska jag städa mitt rum som ser ut aa usch kläder öveeeeeeeeeerallt. Men imorgon ska jag möta upp Frida igen och köpa grejerna. Sen åker jag direkt till träningen. Och mina föräldrar åker även bort. Och på fredag ska jag och Anna sova här och ha en spakväll. Ska bli så skönt. Sola, Vaxa benen, ansiktsmask, hårinpackning. A bara ha allmänt mysigt med en film o en massa tjejsnack. Lördag får se. lär vara med Anna. Sen ska jag uuuut.

Men nu måste jag springa på toa. Vi hör snart igen. Puss på er finisar.

/ Saaaaaaabina

Just nu. Bläääööö

 


Kommentarer
Postat av: N

Vadå för kläder :)? Märke? Affär?

2011-03-30 @ 20:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0